Blogg listad på Bloggtoppen.se

Först riktiga dagen!

Nu bär det snart av till första riktiga dagen i skolan! Har gympa idag men skulle inte ta med mig ombyte. Så vi får väl se vad vi gör på gympan utan gympakläder? Men jag mobilbloggar kanske från skolan så ni får lite mer uppdatering än vad ni brukar få av mig i vanliga fall! :blush: Fast isf blir ju det på rasten för man måste ha mobilen avstängd/ljudlös när man är inne i någon av skolbyggnaderna..

Nu kollar jag på nån repris av So You Think You Can Dance. Brukar egentligen inte kolla på det men om det inte finns nåt annat så kan det bli det och som nu att jag knäppte på teven osså var det bara där!:P Fast jag ska kolla lite andra kanaler för jag vill typ inte se det här..-.- Ska borsta tänderna och så nu iaf, ni får en dagens outfit senare idag. Vet inte om det blir före elr efter skolan men jag slutar 1 så jag går inte så länge!;)

PUSS!<3

Följ min blogg med bloglovin


Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg? :)

E-postadress (visas bara för mig!)

Bloggadress

Skriva gärna här!

Här finns det kommentarer!
Från Therese

vI I Skellefteå har fortfarande sommarlov!:]

I 4 dagar till:P



pussåkram/therese

Skrivet 2010-08-19 - 21:20:34
http://singchi.blogg.se/
Från Jojjo - JojjosLillaLiv!

Grattis du är med i veckans blogg!



Dags att fiska röster? ;)

Skrivet 2010-08-20 - 13:38:03
http://jojjoslillaliv.blogg.se/
Trackback