Blogg listad på Bloggtoppen.se

Godnatt!<3

Manikyren får vänta tills imorgon, jag ska nog ta och sova nu. Jag måste ju som i vet vänja mig till skolan börjar. På en vanlig skoldag mitt i terminen skulle jag kunna vara uppe så här länge och ändå komma upp i tid till skolan, men nu under sommarlovet har man vant sig att vara uppe så här länge och sova till 11. Så det måste bort! Jag har ställt alarmet på halv 8 imorgon och jag är väldigt säker på att jag absolut inte kommer att vilja stiga upp när jag vaknar av ljudet från min ringande vibrerande mobil. Men jag kommer att tvinga mig själv att stiga upp, ät frukot, duscha, och göra mig klar för en vanlig dag fylld med uppdatering på bloggen, som ni kommer att få läsa!


Följ min blogg med bloglovin


Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg? :)

E-postadress (visas bara för mig!)

Bloggadress

Skriva gärna här!

Här finns det kommentarer!
Trackback