Blogg listad på Bloggtoppen.se

Hmm..?

Hej!
Nu har jag kommit ut ur duschen och klätt på mig och så. Gör inte så mycket just nu, är bara på väg att börja med designen! Dagen framöver är lite osäker, det beror på vad det blir för väder. Men vi siktar på Grönan eller Skansen. Hela familjen har gratis inträde på Grönan och vi har kvar kuponger så det blir nog det. Men syrran vill på Skansen av nån anledning.. Vi får se helt enkelt. Men vi vet ju inte hur vädret blir när vi ska fara så om det blir dåligt så gör vi ju nånting annat. Men vad vet jag inte..? Det finns kanske inte så mycket att göra ute om det typ spöregnar, hehe. Men det tror jag inte att det kommer att göra!

Okej, nog prat om vädret nu! Jag vet inte vad vi ska göra men när jag vet så får ni veta!
PUSSAR!<3

Följ min blogg med bloglovin


Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg? :)

E-postadress (visas bara för mig!)

Bloggadress

Skriva gärna här!

Här finns det kommentarer!
Trackback