Blogg listad på Bloggtoppen.se

Mostrarna kommer!:D

Hejhej!<3
Det blev ingen mer uppdatering igår kväll för jag satt med Filippas och Idas design. Den är fortfarande inte klar så det blir nog låg uppdatering tills den är det. Sen får ni ju se den såklart! Men det kan ta ett tag för jag försöker få till en dubbelmeny, vilket jag aldrig gjort förr. Men jag ska kolla lite designhjälpsidor sen och kolla om det står nåt. Jag har fått dit två menyer, men en är nedanför alltihop. Men det där är mitt problem, jag ska inter tråka ut er!

Man kanske ska säga godmorgon också? Jag har då inte ens ätit frukost än hehe. Jag har kokat ägg och nu är kaffet på! Mamma är på affären och mina två mostrar är på väg hit från Skellefteå. Dom ska stanna här i typ en vecka så vi får träffas!:D Så dom kommer väl med tunnelbanan snart skulle jag tro. Gotta go sweeties!
PUSSAR!<3

Följ min blogg med bloglovin


Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg? :)

E-postadress (visas bara för mig!)

Bloggadress

Skriva gärna här!

Här finns det kommentarer!
Trackback