Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ojdå :$

Oj nu har det inte varit mycket uppdatering på ett tag!:blush:
Har haft fullt upp när mostrarna vart här. Vi var ju på grönan i torsdags och jag och Lotta åkte kvasten!

Den var askul!:D

Jag har nyss laddat ner ett animationsprogram som jag har suttit med i lite mer än en timme och gjort en animation med Stella (min hund)!


Update: Det verkar inte som om animeringen funkar att visas på bloggen.. Inte för mig iallafall, hur ser det ut för er?

Ganska lyckat enligt mig, men jag hade velat att den skulle gå lite saktare! Men men, det orkar jag verkligen inte fixa! Det tar en evighet att ändra tiden på alla bilder! Jag satt först och gjorde 33 (!! 33 !!) bilder i Gimp, sen var jag tvungen att ladda in alla 33 i animeringsprogrammet, sen skulle jag ändra tid på alla 33 bilderna till 1 centisekund. Men när jag såg att det gick för snabbt så var jag tvungen att ändra alla 33 bilderna till 2 centisekunder! DET TAR EN EVIGHET!!!

Pussar från en trött Cupcake...
:tired:

Följ min blogg med bloglovin


Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg? :)

E-postadress (visas bara för mig!)

Bloggadress

Skriva gärna här!

Här finns det kommentarer!
Trackback