Blogg listad på Bloggtoppen.se

Det här funkar ju inte?

Asså mitt bloggande funkar verkligen inte! Jag gjorde bloggen den första augusti och tyckte att det var kul då. Nu uppdaterar jag typ aldrig och jag HATAR bloggnamnet. Jag vill hellre ha ett bloggnamn som har någonting med mitt namn att göra! Och nej, jag ska inte byta blogg som jag gör typ hela tiden. Jag ska sluta blogga. Ialla fall för nu. Det känns lite frestande att göra en ny blogg men jag tänker inte göra det för då kommer jag ändå inte uppdatera. Men om jag gör en blogg när jag känner att jag kan ta tag i bloggandet igen och blogga ordenligt så kommer bloggnamnet självklart upp här. Jag hann ju inte ha den här bloggen så länge, så det gör ju inte så jättemycket (iaf inte för mig) att jag lägger ner den. Det kanske känns tråkigt för dom som har tittat in varje dag och har varit jättespända på att läsa vad jag har skrivit, om det finns nån som faktiskt gör det. Det är ju samtidigt lite onödigt att ha en blogg utan läsare. Jag säger inte att jag inte har några läsare, utan jag påpekar det bara.
Den nya bloggen, om jag gör en ny blogg,  kommer förmodligen heta LillyCeline elr nåt liknande, för jag gillar verkligen mitt ena andranamn:) Men jag får se om jag kommer på ett annat bloggnamn när det väl (ev.) blir dags.

Nu måste jag få sova, jag gick upp tidigt imorse och ha varit igång hela dagen så jag var jättetrött redan vid 5 tiden på vägen hem från Skansen som jag var på idag.

GOODBYE CUPCAKE<3

Följ min blogg med bloglovin


Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg? :)

E-postadress (visas bara för mig!)

Bloggadress

Skriva gärna här!

Här finns det kommentarer!
Från LiNA

Skrivet 2010-08-22 - 16:15:16
http://lifeaboutlina.blogg.se/
Från LiNA

NEEEJ! SLUTA INTE !! =( =( =( =( =(

Skrivet 2010-08-22 - 16:15:43
http://lifeaboutlina.blogg.se/
Från Sandra Ackefjord ♥

fin blogg :D

Skrivet 2010-08-27 - 20:07:29
http://sandraackefjord.blogg.se/
Från Sara

Hej :) Allt bra med dig idag? :D Ha en härlig kväll! kram

Skrivet 2010-08-31 - 22:17:00
http://insidesara.blogg.se/
Trackback