Blogg listad på Bloggtoppen.se

IKEA!

Har nyss varit på Kungens Kurva och spenderade väldigt mycket tid på IKEA i onödan. Vi gick runt i flera timmar och sen när vi kom till kassan så var det typ en mil kö i alla kassor så vi sket i allt! Då gick vi till konsum och köpte lite småsaker, vi ska baka hallon/blåbärspaj sen:) Just ja! Nu när jag skrev ":)" så kom jag på att jag ska fixa smileys på bloggen!:D Då blir ju bloggen lite roligare!

Håller fortfarande på med Filippas och Idas design. Dubbelmenyn är ju typ omöjlig!:O Men men, man måste ju försöka! Även med det här inlägget.. Går trögt. Tittar inte ens på tangenterna så det är lite halvsvårt. Men jag har tråkigt! Och äter banan.. Josse tycker att det smakar bajs:( Men hon har fel:D Det smakar banan, och banan är gott

i väntan på bussen till IKEA...

PUSSAR!<3

Följ min blogg med bloglovin


Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg? :)

E-postadress (visas bara för mig!)

Bloggadress

Skriva gärna här!

Här finns det kommentarer!
Från SaaraPaara!♥

Sv: Tack för svaret Gmn!,Jag kan säga det till Josse!:)♥ JAG SAKNAR DEJ SOM FAN!♥♥

Skrivet 2010-08-03 - 13:46:59
http://saarapaara.blogg.se/
Trackback