Blogg listad på Bloggtoppen.se

Jag är arg arg arg som en jättekamel!

Hej! Asså rubriken har abslout ingenting med inlägget att göra, det var bara nåt som syster sa!:D Hahha!
Har nyss varit på stan idag, det är därför det har varit så kass uppdatering. Eller ja.., ingen alls egentligen. Fick med mig en tröja från Zara, 49 kronor. Kan visa den senare för jag har inte hunnit ta något kort. Och kameran måste ladda dessutom kom jag på nu. Så jag fixar det sen.
Vi tog tunnelbanan hem jag och Felicity. Mamma och mostrarna är kvar på stan. Det var första gången syster åkte tunnelbana själv utan vuxen med sig :)
Men ajaa, finns väl inge mer att säga skulle jag tro!
PUSSAR!<3

Följ min blogg med bloglovin


Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg? :)

E-postadress (visas bara för mig!)

Bloggadress

Skriva gärna här!

Här finns det kommentarer!
Trackback