Blogg listad på Bloggtoppen.se

Misslyckat..


Jag misslyckades.. Jag fick mig inte upp kl halv 8 imorse. Jag vaknade av alarmet och satt mig upp det snabbaste jag kunde. Jag stängde av alarmet och var beredd att stiga upp och äta frukost och allt sånt. Sen tittade jag ner på den mysiga filten (jag sover inte under täcket nu när det är så varmt) och min sköna säng och tänkte:
"Ååh vad mysigt det ser ut! Ska jag lägga mig..? Jag ska bara vila en liiten stund.. Z z z..."
Och när jag vaknade var klockan kvart i 10 :blush:

Följ min blogg med bloglovin


Kommentera här:

Vad heter du?
Kom ihåg? :)

E-postadress (visas bara för mig!)

Bloggadress

Skriva gärna här!

Här finns det kommentarer!
Från LiNA

Haha, Jadu :) Det är inte lätt :/ <3

Skrivet 2010-08-11 - 13:12:07
http://lifeaboutlina.blogg.se/
Trackback